


Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie. Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu.
Pytania dotyczące sklepu i zakupu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Pytania dotyczące produktów i marki BAKERMANN:
- Czy mogę myć produkty BAKERMANN w zmywarce?
- Czy temperatura pieczenia w formach BAKERMANN jest taka sama jak w przypadku “zwykłych” foremek?
- Jak mogę dodatkowo zadbać o produkty?
- Czy mogę piec w formach BAKERMANN w tradycyjnym piekarniku gazowym?
- A co z normami HACCP?
- Czy BAKERMANN to polska firma?
- Czy planujecie Państwo poszerzenie asortymentu, jeśli tak to o jakie produkty?
- Czy tortownice BAKERMANN są szczelne?
- Czy w tortownicy BAKERMANN można piec ciasta bez używania papieru?
- Czy bezpośrednio w tortownicy mogę używać noża np. do porcjowania wypieku?
- Czy to prawda, że używając waszych tortownic można zsunąć ciasto z dna formy bez jego obracania?
- Czy tortownice BAKERMANN nadają się do produkcji ciągłej – kilka do kilkunastu wypieków na dobę?
- Czy mogę podgrzewać wypieki w waszych formach w kuchence mikrofalowej?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@bakermann.eu lub telefonicznie: 665 518 808
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@bakermann.eu lub telefonicznie: 665 518 808
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska (kurier, paczkomat)
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 100 zł - wysyłka jest darmowa!
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- tradycyjny przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- natychmiastowa płatność elektroniczna (przelew on-line).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Os. Centrum D 3/1 , 31-932 Kraków, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przed odbiorem osobistym konieczne jest wcześniejsze telefoniczne potwierdzenie daty i godziny odbioru.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 665 518 808.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 665 518 808.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 665 518 808.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Czy mogę myć produkty BAKERMANN w zmywarce?
Tak. Wszystkie nasze produkty nadają się zarówno do mycia ręcznego jak i w zmywarkach, zarówno domowych jak i profesjonalnych.
Czy temperatura pieczenia w formach BAKERMANN jest taka sama jak w przypadku “zwykłych” foremek?
Tak. Jednocześnie należy mieć na uwadze, iż grubość materiału z którego wykonane są nasze formy znacznie różni się od najbardziej popularnych blach dostępnych na rynku. Może mieć to wpływ na czas rozgrzewania wsadu, a co za tym idzie na długość całego wypieku (może się nieco wydłużyć).
Jak mogę dodatkowo zadbać o produkty?
W celu przywrócenia połysku lub np. pozbycia się śladów odcisków palców można stosować specjalne środki przeznaczone do czyszczenia stali nierdzewnej kwasoodpornej posiadające odpowiednie atesty do kontaktu z żywnością.
Czy mogę piec w formach BAKERMANN w tradycyjnym piekarniku gazowym?
Tak, nasze formy nadają się do wypieku w domowych piekarnikach gazowych (spisują się w nich rewelacyjnie) jak i elektrycznych oraz w profesjonalnych piecach konwekcyjnych. Ponadto część klientów wypieka w naszych formach chleb w piecach opalanych drewnem - i tu też spisują się rewelacyjnie!
A co z normami HACCP?
Nasze produkty posiadają atest PZH do kontaktu z żywnością co sprawia, iż są zgodne z normami HACCP.
Czy BAKERMANN to polska firma?
Mimo obco brzmiącej nazwy BAKERMANN to polska marka produktów. Jako producent jesteśmy w 100% polską firmą. Cały proces produkcyjny odbywa się na terenie Polski.
Czy planujecie Państwo poszerzenie asortymentu, jeśli tak to o jakie produkty?
Nasza dewiza to słuchać klientów i reagować na ich potrzeby. Tak powstały nasze pierwsze formy i w ten sposób zapewne powstaną kolejne produkty. W niedalekiej przyszłości planujemy rozszerzenie gamy tortownic, form otwieranych i wprowadzenie kolejnych nowości - obserwujcie nas na FB i Instagramie - tam zawsze znajdziecie Państwo informację o nowościach i przepisy na najlepsze wypieki wykonane przez profesjonalistów.
Czy tortownice BAKERMANN są szczelne?
Żadna z otwieranych tortownic nie jest szczelna – szczelność wyklucza charakter budowy tych tortownic, ponieważ są one złożone z dwóch części. W tortownicach otwieranych można piec bez papieru wszystkie ciasta biszkoptowe, ucierane i zagniatane, lecz jeżeli zechcemy nalać do środka wody lub np. bardzo płynnej galaretki, to może ona wyciec szczelinami na styku łączeń tortownicy. Aby doszczelnić tortownicę otwieraną należy wyłożyć ją w odpowiedni sposób papierem do pieczenia.
Czy w tortownicy BAKERMANN można piec ciasta bez używania papieru?
Tak. Nasze produkty są dopuszczone do bezpośredniego kontaktu z żywnością. Należy jednak pamiętać, iż piekąc bez papieru, tortownicę powinniśmy wysmarować tłuszczem i ewentualnie obsypać ją mąką, bułką tartą itp.
Czy bezpośrednio w tortownicy mogę używać noża np. do porcjowania wypieku?
Śmiało! Formy i tortownice BAKERMANN są “nożo-odporne”. Lekkie zarysowania i otarcia powierzchni nie wpływają w istotny sposób na ich funkcjonalność. Ważne jest, aby unikać głębokich rys wyczuwalnych pod palcami.
Czy to prawda, że używając waszych tortownic można zsunąć ciasto z dna formy bez jego obracania?
Tak. Specjalnie wyprofilowane dno tortownicy sprawia, że podbieranie ciasta z podstawy jest wyjątkowo proste. Jeżeli mamy ochotę możemy po prostu zsunąć ciasto z podstawy na deskę do studzenia ciast zwalniając tortownicę na następy wypiek.
Czy tortownice BAKERMANN nadają się do produkcji ciągłej – kilka do kilkunastu wypieków na dobę?
Tak. Wszystkie nasze produkty BAKERMANN nadają się do produkcji ciągłej. Inwestycja w nasze formy zwraca się bardzo szybko zarówno w wymiarze ekonomicznym (nie trzeba kupować co chwilę nowych form), a także w wymiarze dodanym jakim jest podniesienie jakości Państwa wyrobów.
Czy mogę podgrzewać wypieki w waszych formach w kuchence mikrofalowej?
Nie! Nigdy nie należy używać form czy tortownic BAKERMANN w kuchenkach mikrofalowych!